mandag den 17. januar 2011

"Honesty and selfmade quotes"

Ja, og så alligevel ikke...

Her er jeg jo så igen; jeg burde lave religionslektier, jeg burde træne, jeg burde bruge tid på min familie... Men nu er jeg kommet i gang, og så er det næsten umuligt at stoppe....

HEJ IGEN, BLOG!

der er noget interresant ved at skrive til folk, som de slet ikke kender... I virkeligheden kunne alt det her jo bare være falskt, ikke? Jeg kunne være en gammel kone på 81, som sad på plejehjem, og savnede nogle sociale sammenhæng i hverdagen. Men, jeg kan forsikre jer for, at det ikke er sandheden; denne blog skal være et kig ind i det hjerte, som ingen ellers har kunnet skue igennem; ellers kunne det hele jo være lige meget. "Ærlighed, så langt det rækker - selv længere end ordets magt." (og, ja, det var noget, jeg selv lige fandt på).

Der er så meget, jeg gerne vil sige gennem denne blog; en masse ting, som jeg synes er uendeligt vigtige. Men det er så svært at få sat ord på det hele, så jeg ved ikke, hvor alle mine overvejelser vil føre os hen. Hvem ved?

"Kun tiden kan vise, hvordan dagen i morgen vil blive..." - jeps, det var også lige noget, jeg fandt på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar