torsdag den 20. januar 2011

"nyforelskede mig" - endnu en tur i helvede ..

Dearest blog...
det gør altid så f*ndens ondt at være forelsket... Især nyforelsket (det var dét, der gik galt herinde tidligere. De meget meningsløse opslag giver lidt bedre mening, når man ved, at jeg lige var blevet forelsket! ).

Problemet er bare, at det er i den forkerte. HELT forkerte. - trods mit ærlighedsløfte kan jeg dog ikke fortælle dig, hvem det er. Det ville blive alt for akavet!

I da kende følelsen; man bliver helt rastløs og kan slet ikke tænke klart, det gør ondt indeni, men alligevel kan man ikke lade være med at sidde og kigge på billeder af ham..... Så hører man dårlige kærlighedssange, spiser banan og laver mavebøjninger - det er min "kur" mod forelskelse. Selvom - den virker kun midlertidigt. 5 minutter efter sidder du igen og føler dig ensom, opstemt, glad, frustreret, deprimeret, tom.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar