mandag den 24. januar 2011

mandag - Badminton ! :-D & "Lykke"

Ja, så nåede vi dertil igen: Mandag. Den første tærskel til det evige helvede. Dog er der én ting, som formilder dette nedslående billede på min hverdag: BADMINTON! Gudsketakoglov var jeg ikke syg denne gang; det var jeg sidst. Thor begyndte, her, efter nytår, og det er altså voldsomt distraherende, at der er en (vanvittigt fantastisk) fyr til stede, når man render rundt efter en skide fjerboldt, og ligner en halvlam idiot (men derfor er jeg nu alligevel stadig vild med at spille badminton)..... Men, i hvert fald, jeg fik lokket Mathias med i dag, så der er lidt flere jeg kender (nårhja, jeg går jo "kun" i klasse med 3 af de andre, plus min bror, og så kender jeg Filip.. ;-)), så det bliver endnu federe!

Han er ret flink, Mathias, de fleste andre drenge får mig til at føle mig underlegen, men sådan er det ikke med ham: Tro nu ikke, at jeg har forelsket mig i ham, for det har jeg ikke (Sophie!), jeg synes bare godt om ham som veeeeeen. !

Nå, men når vi nu alligevel er ved emnet, så vil jeg vende mig tilbage til min evige plage ;-)  : kææærligheden (eller "den fysiske tiltrækkelse". Jeg aner ikke, hvad i alverden det er, så kald det, hvad du vil).
Ser du Lykke? det kan være du gør... Hvis ikke du gør, så kan jeg anbefale den, for den er.... Ja, god. godgodgodgod ! :o)
Men, og her kommer det: Jeg har altid haft en kæææmpe svaghed for mænd med mellemrum mellem fortænderne. And guess what?: Det har.... Anders Assing. Ja, jeg ved godt, at jeg er patetisk: jeg forelsker mig hvert 10. sekund, og så kan jeg ikke tænke på andet, indtil jeg får øje på en anden, som jeg bedre kan lide. Sygtsygtsygtsygtsygtsygtsygt - I know! Det er altså kaotisk, når man er 15 år, og kun finder mænd, som (for det meste) er over 30 år gamle, attraktive!

Derfor har jeg brugt det af dagen, som ikke var optaget af badminton og skolegang, på at se "Lykke". Afsnit 4-5, så 1-2, og nu er jeg i gang med nummer 3.

Jeg mangler noget at tage mig til.... Måske skulle jeg begynde at samle på frimærker eller et eller andet ligegyldigt, som kan give mit liv en smule ekstra, tomt indhold, så jeg kan få tænkt på noget andet en attraktive mænd i 40'erne. Måske var det en idé?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar