lørdag den 22. januar 2011

"Lørdag morgen" ---

Bisættelsen i går gik fint... Ikke noget nyt dér..

Én "ny" ting kunne være, at Sophie (jeg ved at du læser med! ;-)) fik mig overtalt til at tage med til Laura og Olivers (fødselsdags)fest.
Hvordan kan man have været til bisættelse, og så have lyst til fest???

Nå, men i hvert fald; det var sk*de hyggeligt, ikke så meget druk, som det ellers plejer at være - hvilket muligvis skyldes, at nogle af de værste drukkenbolte (drengene, altså) først kom klokken 23:30. Men i hvert fald:
 Fed oplevelse!

Du husker sikkert ham, Thor, jeg fortalte om den anden dag, ikk'? Han var også med (selvfølgelig var han med - vi går i samme klasse). Hmm....  Og - ? Ja, det ved jeg ikke.... I don't know anything! Det er så kompliceret... Eller, nej, det er det IKKE! For der sker INGENTING! Jeg er så irriteret over at være genert og alt det... *sight*

Nå, jaja, det var fedt, skønt, sjovt, og jeg fik ondt i maven af grin. Ikke, fordi jeg havde drukket meget andet end vand, men vildt sjovt var det nu.

Så, nu begynder jeg at gentage mig selv. Jeg laver stavefejl, fordi klokken er 12, jeg er træt, jeg ikke har fået særlig meget at spise siden klokken 4 i går, og fordi jeg ligger på maven i min seng med dig foran mig.

Der er så meget, jeg gerne vil skrive, men jeg kan hverken finde ud af at formulere det, eller regne ud, hvilke af de mange ting jeg skal skrive om.

Jeg tog hjem klokken 00:30 - jeg er ikke et nattemenneske, så det var faktisk lidt af en bedrift, at jeg holdt ud så længe! :-)

Nu smutter jeg ned og får noget morgenmad (eller frokost. Kald det, hvad du vil)!

Farveller herfra.

Ps. Thor Vive, jeg er vanvittigt forelsket i dig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar